Condiții de protecție a datelor cu caracter personal

Declarația Online Living s.r.o. pe principiile protecției datelor cu caracter personal

Introducere

Compania Online Living s.r.o., cu sediul social la Rybná 716/24, 110 00 Praha, a intrat în Registrul Comerțului deținut de Tribunalul Regional din Brno, sub dosarul nr. Nr. C 91898 (denumită în continuare „Compania”), pune un mare accent pe respectarea principiilor și regulilor de protecție a persoanelor în legătură cu prelucrarea datelor lor personale.

Această Declarație de confidențialitate („Declarația”) descrie modul în care Compania prelucrează datele cu caracter personal. Această declarație asigură că prelucrarea datelor cu caracter personal respectă legislația general obligatorie, în special Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date , abrogarea Directivei 95/46 / CE (denumită în continuare „regulamentul”) și că drepturile persoanelor vizate sunt protejate în mod adecvat.

În conformitate cu articolele 13 și 14 din regulament, Compania furnizează persoanelor vizate informații cu privire la prelucrarea datelor lor personale.

Detaliile de contact ale companiei

Adresă de corespondență: Velké Dráhy 74e, 664 61 Opatovice
Telefon: +420 534 534 990
E-mail: info@scandishop.ro 


CE PRINCIPII URMĂM ÎN PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE?

Compania prelucrează date personale exacte și actualizate ale persoanelor vizate pe baza unui titlu legal, într-o manieră corectă și transparentă, numai în anumite scopuri explicite și legitime, în măsura minimă necesară, le stochează într-o formă permițând identificarea persoanelor vizate numai pentru timpul necesar în legătură cu scopul și asigurarea integrității și confidențialității acestora prin măsuri tehnice sau organizatorice adecvate și securitate adecvată împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, distrugerii sau deteriorării accidentale.

Compania se asigură că datele inexacte, indiferent de scopul pentru care sunt prelucrate, sunt șterse sau corectate fără întârziere.

Toate activitățile legate de datele cu caracter personal și protecția acestora sunt documentate în mod corespunzător de către companie, în special aceasta păstrează evidența activităților de prelucrare și a altor documente privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru a respecta principiul răspunderii în temeiul regulamentului. Compania cooperează cu autoritatea de supraveghere, care este în principal Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Lt. Col. Sochora 27, 170 00 Praga 7, Republica Cehă, e-mail: posta@uoou.cz, tel.: +420 234 665 111.

DESPRE CINE ȘI CUM PROCESAM DATE PERSONALE?

Compania prelucrează datele personale ale vizitatorilor site-ului său web și ale clienților săi în mai multe scopuri, inclusiv în special utilizarea site-ului web, îndeplinirea contractului, comercializarea sau gestionarea întrebărilor sau cererilor. Compania prelucrează date cu caracter personal pe site-ul său web în următoarele procese specifice.

Vizitați site-ul web și cookie-urile

Tehnologiile de urmărire pot fi utilizate în mai multe moduri atunci când vizitați site-ul web al companiei. Acestea sunt în principal cookie-uri care sunt utilizate, de exemplu, pentru a opera site-uri web, a analiza traficul sau în scopuri de marketing. Cookie-urile sunt utilizate fie direct de către Companie, fie de partenerii de afaceri cu care Compania cooperează.

Puteți influența colectarea cookie-urilor în principal în setările browserului dumneavoastră, unde este posibil să alegeți ce tipuri de cookie-uri poate colecta Compania despre dumneavoastră și este, de asemenea, posibil să ștergeți fișiere.

Compania folosește în principal așa-numitele cookie-uri tehnice, care sunt utilizate pentru afișarea funcțională, modernă și ușor de utilizat a site-ului web al Companiei. Fără utilizarea acestor cookie-uri, nu este pe deplin posibil ca site-ul web al companiei să funcționeze și să vă ofere acces complet și plăcut la produsele companiei.

Un alt tip de cookie-uri pe care Compania le folosește sunt așa-numitele cookie-uri funcționale, datorită cărora Compania vă mapează preferințele și vă poate oferi și permite utilizarea eficientă a site-ului web. În practică, de exemplu, este o chestiune de a vă aminti parolele de acces la contul dumneavoastră de utilizator, deci nu trebuie să completați datele de acces de fiecare dată când vă conectați la contul dumneavoastră.

Pentru a putea oferi cele mai bune și mai avantajoase produse, Compania folosește și cookie-uri analitice. Compania poate afla astfel informații despre ce site-uri web ați vizitat, de unde ați fost redirecționat către noi sau ce pagini ați vizitat, data, ora sau ce platforme ați utilizat. Compania folosește, de asemenea, aceste cookie-uri în campaniile de publicitate online pentru a cunoaște modul în care utilizatorii site-ului web răspund la sugestiile individuale și cum și în ce măsură funcționează și rulează campaniile publicitare. În acest sens, Compania poate utiliza și cookie-uri comerciale, datorită cărora este posibil să vă afișați reclame personalizate exact în funcție de cerințele dumneavoastră.

Înregistrare și conectare la un cont de utilizator

Scopul prelucrării: Compania procesează datele dumneavoastră personale ca parte a înregistrării și conectării la un cont de utilizator pentru a crea și a pune la dispoziție un cont, administrare și executarea ulterioară a comenzii. Dacă faceți o comandă de bunuri, Compania vă poate trimite comunicări comerciale cu privire la produsele Companiei (consultați Achiziționarea de bunuri).

Baza legală a prelucrării: prelucrarea este necesară pentru stabilirea și administrarea contului dumneavoastră de utilizator, pe baza interesului legitim al Companiei în legătură cu baza legală de executare a contractului, cu condiția să plasați o comandă și să cumpărați bunurile Companiei. Compania vă va trimite comunicări comerciale numai dacă achiziționați bunuri de la Companie, pe baza interesului legitim al Companiei, sau dacă vă abonați la newslettere (consultați Abonarea la Newsletters).

Domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal: nume, adresă, e-mail, număr de telefon, parolă pentru contul de utilizator, date privind comenzile și comportamentul de pe site.

Motivul furnizării datelor: Dacă datele personale nu sunt comunicate Companiei, contul de utilizator nu poate fi creat și pus la dispoziție.

Timp de procesare: În timpul înregistrării pe portalul web (până când vă anulați contul).

Puteți opri trimiterea de mesaje comerciale către Companie în orice moment făcând clic pe linkul „dezabonare” din fiecare mesaj comercial sau prin e-mail la info@scandishop.ro.

Achiziționarea de bunuri

Scopul prelucrării: Compania procesează datele dumneavoastră personale în scopul prelucrării comenzii, livrării de bunuri și alte performanțe asociate contractului. Dacă faceți o comandă de bunuri, Compania vă poate trimite comunicări comerciale cu privire la produsele Companiei.

Temeiul juridic al procesării: prelucrarea este necesară pentru executarea comenzii, livrarea bunurilor și alte performanțe legate de contract, pe baza executării contractului. Compania vă va trimite comunicări comerciale bazate pe interesul legitim al Companiei.

Domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal: numele, adresa, e-mailul, numărul de telefon, datele comenzii sau parola pentru contul de utilizator, dacă îl creați împreună cu achiziția.

Motivul furnizării datelor: Dacă datele personale nu sunt comunicate Companiei, contractul nu poate fi încheiat și îndeplinit. În același timp, Compania nu ar putea să vă trimită mesajele comerciale relevante.

Perioada de procesare: pe durata contractului dintre client și companie, dar nu mai mult de 3 ani de la expirarea contractului în scopul disputelor care decurg din contract, cu excepția cazului în care legislația relevantă, în special în ceea ce privește contabilitatea și taxele, prevede o perioadă mai lungă.

Puteți opri trimiterea de mesaje comerciale către Companie în orice moment făcând clic pe linkul „dezabonare” din fiecare mesaj comercial sau prin e-mail la info@scandishop.ro.

Subscriptie la stiri

Scopul procesării: trimiterea de mesaje comerciale persoanelor care s-au abonat la buletinele informative ale Companiei.

Temeiul juridic al procesării: Trimiterea de comunicări comerciale are loc cu acordul persoanei vizate.

Domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal: nume, e-mail, răspuns la mesajele comerciale.

Motivul furnizării datelor: Cu excepția cazului în care datele personale sunt comunicate Companiei sau nu se acordă Companiei, comunicările comerciale nu pot fi trimise destinatarului.

Timp de procesare: până la retragerea consimțământului.

Puteți opri trimiterea de mesaje comerciale către Companie în orice moment făcând clic pe linkul „dezabonare” din fiecare mesaj comercial sau prin e-mail la info@scandishop.ro.

Comunicarea cu subiecții prin diferite canale

Scopul prelucrării: Compania procesează datele dumneavoastră personale pentru a prelucra și procesa întrebările sau solicitările dumneavoastră prin scrisoare, e-mail, telefon, mesaj de chat sau alte canale de comunicare.

Temeiul juridic al procesării: Procesarea cererii / anchetei are loc pe baza interesului legitim al Companiei.

Domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal: nume, e-mail, număr de telefon, adresă sau alte date personale comunicate voluntar de către persoana vizată, în special într-un e-mail, scrisoare sau telefon.

Motivul furnizării datelor: Compania nu poate procesa cererea / cererea fără a furniza date personale de contact.

Timp de procesare: pentru timpul necesar soluționării finale a anchetei / cererii și în continuare 3 luni de la soluționarea acesteia în scopul înregistrării și evaluării anchetelor și în scopul comunicării ulterioare în materie dată.

CINE SUNT DESTINATARII DATELOR PERSONALE?

Compania (în funcția de administrator) are dreptul, în condițiile stipulate de reglementările legale valabile, să transfere datele personale ale persoanelor vizate pentru prelucrare ulterioară către persoanele (destinatarii) care prelucrează datele cu caracter personal pe baza unui contract de prelucrare a datelor cu caracter legătură cu obligațiile Companiei.

În acest sens, compania asigură respectarea regulilor de prelucrare și transmitere a datelor cu caracter personal și, prin urmare, transmite datele dumneavoastră personale numai în măsura absolut necesară și în scopurile relevante. Compania transmite datele dumneavoastră personale altor părți în primul rând în scopul furnizării serviciilor sale. Cu toate acestea, compania nu vinde niciodată datele dumneavoastră personale către terți.

Compania poate transmite datele dumneavoastră personale următoarelor părți terțe:

  • Parteneri de servicii de plată: în legătură cu bunurile și plățile electronice pe care le-ați comandat, datele dumneavoastră personale pot fi transmise partenerilor care furnizează servicii de plată către Companie.
  • Parteneri care furnizează servicii logistice: Compania transmite datele dumneavoastră personale pentru a livra bunurile pe care le-ați comandat.
  • Parteneri ai site-ului web: în anumite cazuri, aceste persoane pot avea acces la datele dumneavoastră personale, în special ca parte a întreținerii și administrării tehnice a site-ului web și a altor sisteme IT.
  • Parteneri care oferă consultanță contabilă și fiscală: datele dumneavoastră pot fi transmise persoanelor care pregătesc și procesează o agendă contabilă și fiscală pentru companie.
  • Parteneri de consultanță în marketing: informațiile dumneavoastră pot fi transmise persoanelor care furnizează servicii de comunicare de marketing companiei.
  • Parteneri de publicitate și rețele sociale: cookie-urile pot fi transmise operatorilor de publicitate și de rețele sociale.
  • Parteneri care furnizează instrumente și analize de marketing și comunicare: datele dumneavoastră pot fi transmise persoanelor care furnizează instrumente și analize pentru companie în domeniul marketingului și al comunicării de rutină.
  • Parteneri care oferă servicii cloud și alte tehnologii IT: informațiile dumneavoastră pot fi transmise persoanelor care furnizează companiei stocarea partajată și alte tehnologii IT.
  • Furnizori de bunuri: în legătură cu o reclamație cu privire la bunurile sau serviciile comandate.

CE DREPTURI AVEȚI CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE?

Aveți dreptul de a solicita acces la datele dumneavoastră personale. De asemenea, aveți dreptul să solicitați corectarea datelor cu caracter personal inexacte sau adăugarea de date cu caracter personal incomplete.

Puteți solicita toate informațiile disponibile cu privire la sursele de date cu caracter personal și aveți, de asemenea, dreptul de a solicita o copie a datelor dumneavoastră cu caracter personal prelucrate de Companie.

Dreptul la ștergere vă dă dreptul să solicitați ștergerea datelor dumneavoastră personale dacă:
- datele nu mai sunt necesare în scopul colectării sau prelucrării lor;
- decideți să vă retrageți consimțământul;
- se opune prelucrării prin mijloace automate folosind specificații tehnice;
- datele dumneavoastră personale au fost prelucrate ilegal;
- există obligația legală de a șterge datele dumneavoastră personale;
- ștergerea este necesară pentru a asigura conformitatea cu legislația aplicabilă.

În oricare dintre aceste cazuri, aveți dreptul ca Compania să restricționeze prelucrarea dacă:
- refuza acuratețea datelor cu caracter personal;
- Compania nu mai are nevoie de datele dumneavoastră personale în scopurile de prelucrare relevante;
- din motive legitime, vă veți opune prelucrării datelor dumneavoastră personale.

Dacă este cazul, aveți dreptul de a solicita portabilitatea informațiilor dumneavoastră personale pe care le-ați furnizat Companiei, astfel încât acestea să fie disponibile într-o formă structurată, utilizată în mod obișnuit și care poate fi citită automat. De asemenea, aveți dreptul de a solicita transferul direct al datelor dumneavoastră personale către o terță parte la alegere (dacă este posibil din punct de vedere tehnic).

În cazul prelucrării datelor cu caracter personal pe baza interesului legitim al Companiei, aveți, de asemenea, dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră personale din motive legate de situația specifică pe care o descrieți în obiecție. Dacă se primește o obiecție, Compania va opri prelucrarea datelor cu caracter personal (le va păstra doar stocate) și va evalua dacă are motive legitime serioase pentru prelucrarea lor, care depășesc interesele sau drepturile și libertățile persoanei vizate sau pentru a determina, executarea sau apărarea revendicărilor legale. În cazul în care Compania concluzionează că are astfel de motive, informează persoana vizată, o informează cu privire la posibilitățile de apărare ulterioară și continuă să proceseze date cu caracter personal. Dacă, pe de altă parte, se ajunge la concluzia că nu are motive suficiente pentru prelucrare, persoana vizată informează, încetează prelucrarea și șterge datele cu caracter personal.

Puteți exercita drepturile menționate mai sus în scris (prin scrisoare la adresa desemnată pentru livrarea către Vânzător), prin e-mail la info@scandishop.ro sau telefonic. Trebuie să fie posibil să se verifice identitatea persoanei vizate din exercitarea acestor drepturi. Persoana vizată poate utiliza, de asemenea, Formularul de aplicare a GDPR.

De asemenea, aveți dreptul de a depune o reclamație la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal sau la o altă autoritate de supraveghere competentă în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către Companie.